top of page

איך בוחרים מעצב פנים?

שוק מעצבי הפנים בארץ התפתח ותפח בשנים האחרונות ועל פי כרטיסי הביקור המרשימים ודפי הפייסבוק המתוקתקים, כולם טובים ומקצועיים להפליא.

אז איך בכל זאת ניתן לבחור את מעצב (או מעצבת) הפנים שתתאים לכם כמו כפפה מדוגמת ליד ענוגה?


ריכזנו עבורכם מספר נקודות למחשבה ולהתייחסות, על מנת להקל עליכם את הבחירה ומלאכת ההשוואה.

מעצבת פנים
מעצבת פנים

תיק עבודות

לפני שנפגשים עם מעצב פנים, חשוב ומומלץ לראות את תיק העבודות שלו. כך תוכלו גם להתרשם מניסיונו בתחום וגם לקבל מושג לגבי הסגנון העיצובי שלו ולבחון האם הוא מתאים לאווירה שהייתם רוצים ליצור בביתכם.


המלצות וביקורות

אחד היתרונות של התחום הוא הרצון של לקוחות מרוצים לשתף את כולם בתוצאות עיצוב הדירה, הבית או המשרד. מעבר לתמונות שבטח יצורפו להמלצות, חפשו גם את המלל המפרט על אופן ההתנהלות מול המעצב, האם עמד בלוח הזמנים שהוגדר, האם היה זמין ופתוח לשינויים וכדומה.


אופי הליווי המקצועי

יש אנשים שלא יזוזו מילימטר בלי ליווי של המעצב שלהם ויש כאלה שהיו שמחים לדעה עצמאית יותר ולאפשרות להיות מעורבים בבחירות שנעשות במהלך הפרויקט. ברגע שאתם יודעים לקטלג את עצמכם כך או כך, בידקו האם המעצב מסוגל לספק לכם את הליווי המועדף עליכם. במידה והמעצב מתעקש לשכנע אתכם לעבוד באופן המתאים לו - אל תחשבו פעמיים ופנו למעצב פנים אחר.


תחקיר טרום-פרויקט

שימו לב לתחקיר ולעבודת השטח אותה מבצע המעצב הנבחר לפני שהחל את העבודה בפועל. מדובר בשלב נרחב הסוקר את הרגלי המחייה שלכם. ככל שהמעצב יעמיק את היכרותו עם השגרה היומיומית שלכם, כך העיצוב יהיה תואם לא רק לטעמכם, אלא לצרכים הפונקציונליים שלכם.


כימיה

לא יעזרו לא המלצות, לא תיק עבודות מרשים ולא ניסיון רב שנים. אם אין לכם חיבור עם המעצב, עדיף להמשיך ולחפש עד שתמצאו אחד (או שתיים, במקרה שלנו) שתרגישו איתו כימיה. זה לא חייב להיות סיפור אהבה ממבט ראשון, אבל אם על ההתחלה מורגשת אי נעימות מסוימת או שהשפה אינה משותפת ביניכם, מומלץ שלא. מעצב הפנים אמור ללוותכם חודשים רבים וכדאי שהעבודה המשותפת תעשה באווירה נעימה.


אנחנו מקוות שנתנו לכם כמה כלים להבנה כללית של תהליך הבחירה העומד בפניכם.

יש לכם שאלות בנושא עיצוב, שיפוץ או אדריכלות נוף? אנחנו כאן בשבילכם.

bottom of page